Categorieën
4.5/5
op basis van 25 reviews
Geverifieerde gebruikersreviews
Silvana M.
It was a wonderful night, definetely I would like to go again.
Mieke V.
Geweldig super lokatie en wat een kunstenaars zijn deze mensen 🩷❤️🧡
Tiana K.
Хорошая организация,прекрасная локация,тепло и комфортно.Музыканты и исполнение очень хорошего уровня.Спасибо.
Mariana A.
Loved it, super chill, great location and artists.
Lilian V.
Het was fenomenaal om de vier jaargetijden van Vivaldi live te horen door dit ensemble.
Henny V.
no, it was beautiful
Deze beleving wil je niet missen!
Kies je datum en sessie